Sabtu, 4 Disember 2010

Set Kolagen Untuk Rawatan Kecantikan Kulit & Kesihatan Tulang / Otot


Hidrolisis Kolagen Marin ini dihasilkan oleh Rousselot, France, pengarah kolagen yang paling terkenal di dunia. Kombinasi serbuk Fiber barli dan Vitamin C membantu untuk meningkatkan kadar kecepatan proses pembaikpulihan kulit. Ia digunakan untuk menegangkan kulit, menganjalkan kulit, mengurangkan kedutan serta garis-garis halus pada kulit. Ia sangat baik untuk kesihatan tulang juga.
FORMULA 1 - MINUMAN KECANTIKAN DAN KESIHATAN TULANG DAN OTOT
Fiber Barli dan Kolagen
Memperkenalkan revolusi minuman kecantikan kulit dalam penemuan terbaru komposisi kimia yang ideal. Fiber Barli Kolagen yang diaktifkan dengan frekuensi Hidrolisis Kolagen Marin dan Vitamin C. Fiber barli kolagen memiliki tingkat kadar zat dengan sifat-sifat zat yang melalui teknologi pemcecahan molekul yang berenergi.
FORMULA 2 – SHOWER GEL ROSMARY
Shower Gel Rosemary dalam Frekuensi Kolagen, Permaisuri Minyak Dalam Dunia Kecantikan Kulit
Tanda-tanda kulit yang tidak sihat apabila kekurangan kolagen:
    • Jari-jari kaki mulai berketak
    • Rambut semakin halus dan tidak mudah di lentur pada kedudukan asal
    • Rambut yang hitam mulai perang menandakan kesihatan darah yang menjaga kulit tidak sihat.
    • Kulit bibir hitam dan kering
    • Kedutan pada bawah mata dengan warna kulit dibawah mata menghitam sebagai tanda banyak kolestrol di bawah kulit.
    • Jerawat dan kutil-kutil lemak yang timbul dan kekal pada bahagian bawah ketiak
    • Kulit telinga menjadi tebal menghitam
    • Kecutan pada kulit lambat menegang apabila dipicit.
    • Masalah tulang
    • Otot yang mengendur
FORMULA 3 – SHOWER GEL PEPPERMINT
Memperkenalkan rumusan tindakan anti-melanin yang terperangkap jauh ke bawah kulit dan seterusnya dapat memperbaiki sambungan derma-epiderma yang juga bertangungjawab memerangkap melanin dan mencerahkan kulit yang telah dipenuhi dengan bintik-bintik gelap. Formula Shower Gel Peppermint ini dapat menyempurnakan ketidakseragaman warna kulit.
Menyerap minyak berlebihan yang menjadi penyebab bintik-bintik hitam dan kesan acne, memperbaiki keseimbangan mineral kulit supaya ia nampak sihat.
Solar Plexus Kuning Sebagai Warna Pembersih Hati Untuk Kesihatan Kulit yang Merangsang Zat-Zat Pemakanan
0.5 mili saat, atau mungkin kurang dari itu. Input atau mesej dalam bentuk gelombang bunyi merebak masuk melalui beratus-ratus juta partikel cahaya yang diserap pada kulit dan mencecah minda untuk di proses akan mengikut frekuensi fungsi warna kuning yang dirakam untuk rawatan pembersih hati dan kulit, sebagai dua agen terbesar pada tubuh manusia.
Bayangkan jika mesej yang tepat untuk kulit ini dihantar secara berulang kali pada setiap hari dan dalam tempoh 30 hari kulit yang rosak akan dapat di sembuhkan dan adalah mustahil bagi kerja perawatan kulit yang biasa. Kulit anda tidak lagi sensitif pada matahari.
Jika sesuatu produk menjanjikan kulit yang cerah dalam masa dua atau tiga minggu kemungkinan besar ini mengandungi bahan yang berbahaya kepada kulit muka. Produk pemutih sebenarnya membuatkan kulit semakin nipis dan lebih sensitif pada cahaya matahari. Seterusnya, melanin akan menghasilkan sel- sel kulit yang tidak matang dan cepat musnah dan tertinggal pada kulit menjadi pigmentasi dalam bentuk bintik- bintik hitam.
Bahan pemutih mengandungi bahan penghakis yang dapat menipiskan lapisan permukaan kulit. Kajian menunjukkan bahawa kulit yang cergas lebih banyak menghasilkan warna kulit pigmen. Produk peluntur sentiasa diragui kerana ia pasti mengandungi toksid merkuri yang dapat merosakkan lilitan saraf dan otak kita. Ia juga boleh menyebabkan terjadi komplikasi kesihatan yang amat membimbangkan. Paling tidak ini akan mengubah personaliti, insomia dan hilang daya ingatan jangka pendek dan potensi kepada pelbagai penyakit berat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan