Sabtu, 4 Disember 2010

Alga Shoushma for Women


  Harga rm125.00

100% ekstrak organik semulajadi melalui kajian saintifik dan ujian klinikal. Meningkatkan rangsangan hubungan seksual suami-isteri untuk keharmonian hidup berkeluarga. Tiada kesan sampingan malah membina kesihatan tubuh luaran dan dalaman melalui rahsia perubatan sejak 3000 tahun dahulu. Rahsia tersembunyi dari pelbagai jenis rumpair laut paling dalam kini sebagai perangsang sistem saraf yang amat menakjubkan.
Sejarah Alga Shoushma

Alga Shoushma digunakan dalam dunia perubatan sejak 3000 tahun dahulu untuk merawat perbagai jenis penyakit. Ia sejenis tumbuhan daripada famili Ranunculeccea. Alga Shoushma juga digelar “Cinta di dalam Bayu” Pakar herba dan saintis tumbuh-tumbuhan Dr Jim Duke menamakannya tumbuhan perubatan ajaib dari kitab. Ibnu Sinna (980-1037) Bapa Perubatan Moden, mencatatkan Alga Shoushma boleh meransang kekuatan imuniti badan dalam bukunya “The Canon of Medicine” yang digelar sebagai buku perubatan yang paling hebat pernah dihasilkan di dunia sehingga hari ini.

Alga Shoushma CVT diperbuat dari 100% ekstrak organik semulajadi melalui kajian saintifik dan ujian klinikal. Ia mampu meningkatkan rangsangan hubungan seksual suami-isteri untuk keharmonian hidup berkeluarga. Alga Shoushma CVT tiada kesan sampingan malah membina kesihatan tubuh luaran dan dalaman melalui rahsia perubatan sejak 3000 tahun dahulu. Rahsia tersembunyi dari pelbagai jenis rumpair laut paling dalam kini sebagai perangsang sistem saraf yang amat menakjubkan.

Seks Dan Kesihatan

Seks merupakan senaman paling mujarap untuk kesihatan mental, fizikal dan kebahagiaan suami isteri sepanjang hayat. Satu kajian yang diterbitkan dalam British Medical Journal membuktikan bahawa pasangan berusia tua yang melakukan hubungan seks dengan kerap akan dilindungi dari penyakit jantung berbanding pasangan yang kurang melakukan seks. Seks pada waktu malam merehatkan badan, tidur nyenyak, menambahkan kekuatan dan kesegaran apabila bangun pagi.

Mengapa Ramai Pasangan Hampa Dengan Seks

  1. Seks dilakukan dengan pantas. Pasangan anda belum bersedia menikmati seks dengan penuh berahi.
  2. Kebanyakkan wanita tidak dapat membuka faraj dengan sempurna kerana otot pelvik menghempit faraj dan menyulitkan kemasukan zakar.
  3. Pil perancang keluarga dan ubat antihistamines merumitkan wanita ketika tahap estrogen rendah, nitric oxcide menjadi berkurangan dan tidak dapat menghasilkan cecair faraj yang akan menyebabkan seks menjadi sakit dan menyulitkan.

Kelebihan Dan Khasiat Alga Oil Dan Hormonal Balance CVT

  1. Memelihara kesegaran dan mengetatkan faraj
  2. Seks semasa menopause tidak sakit dan kulit faraj tidak kedut dan kering
  3. Meningkatkan sensasi berahi dan keghairahan seks tidak kira usia muda atau tua
  4. Mengawal cecair faraj supaya tidak menganggu hubungan seks
  5. Memulih dan meningkatkan kepekaan sel-sel saraf alat kelamin wanita supaya mudah terangsang dan mempercepatkan klimaks pada wanita 
  6. Hubungan kelamin malam pertama tidak menyakitkan dan selesa bagi pengantin baru
  7. Membantu merawat masalah senggugut dan keputihan
  8. Membetulkan pusingan haid yang tidak teratur
  9. Mencegah ancaman infeksi pada alat kelamin.
  10. Menghilangkan bau di alat kelamin wanita yang disebabkan oleh jangkitan kulat
  11. Membaik pulih hormon kesuburan bagi mereka yang sukar mengandung
  12. Amat baik digunakan oleh wanita yang mengandung untuk menjaga kesihatan bayi (minum alga)
  13. Menjauhi segala jenis alahan pada wanita agar tidak terjadi semasa mengandung atau selepas bersalin
  14. Amat sesuai digunakan pada ibu-ibu dalam waktu pantang selepas bersalin bagi tujuan merapatkan semula pintu rahim dan mengelakkan terjadinya komplikasi rahim jatuh.
  15. Membersihkan darah nifas yang tidak keluar sepenuhnya selepas bersalin
  16. Wanita yang bijaksana akan menggunakan Alga sebagai pelembab yang berupaya menghilangkan kedutan kulit muka dan perut selepas bersalin
  17. Seks lebih selesa dan nikmat

Nota :

  • Kesan terbaik penggunaan “seperti dara semula” Alga dapat dirasai setelah 3 hari  penggunaan/sapuan.

  • Hari 1,2 & 3 sapu (pada tempat yang diberitahu) pagi selepas mandi dan malam sebelum tidur.

  • Untuk kesan terbaik, gunakan setiap hari malam (sebelum tidur) Jadikan amalan
  
Ulangi penglaman malam pertama anda..
nikmatilah ia bersama..

cara penggunaan
1. Untuk rawatan kesuburan  Alga Shoushma,
  • Alga Shoushma Oil : Sapukan 1-2 titis pada bahagian dalam dan luar alat sulit wanita termasuk pada klitoris (kelentit) sekurang- kurangnya 2 x sehari (pagi/malam)  selama 2 minggu untuk rawatan kesuburan.
  • Harmonal Balance: Kemam 3-5 biji (pagi & malam)
2. Untuk kegunaan seksual, 
  • Alga Shoushma Oil : Sapukan 1-2 titis pada bahagian dalam dan luar alat sulit wanita termasuk klitoris (kelentit)  5-10 minit  sebelum melakukan hubungan seksual.
  • Tips tambahan - Bagi mempercepatkan berahi, selepas menyapukan Alga  Oil pada alat sulit, titiskan 1 titis Alga Shoushma Oil di lidah
3. Kegunaan lain
  • Boleh digunakan untuk mengurut payudara bagi menegangkan kembali payudara.
  • Boleh menghilangkan kesan kedut pada perut  selepas bersalin - sapukan sedikit air dahulu dan kemudian titiskan beberapa titis Alga Oil dan urut  dibahagian berkenaan.
  • Bagi yang sukar mengandung digalakkan mengambil formula NW16 (isteri) dan NW17 (suami) dengan kerap untuk memulihkan fungsi rahim, dan bahagian kelamin suami/isteri.
Nota :
Bagi wanita yang berada ditahap dingin seks yang tinggi, kesan hanya akan dapat dirasakan selepas 5-10 hari penggunaan.

Fakta Dan Sejarah Alga Shoushma


o         Alga Shoushma digunakan dalam dunia perubatan sejak 3000 tahun dahulu untuk merawat perbagai jenis penyakit.

o         Dr Micheal Tiera L.AC O.M.D mengelarkan Alga Shoushma sebagai “Cinta Di Dalam Bayu”

o         Dr Jim Duke mengelarkannya tumbuhan ajaib dari kitab.

o         Keterangan tentang Alga Shoushma

-          Bible Old Testament bab Isaiah (28:25,27 NKJV)

-          Kamus Hebrew Easton Bible terawal

-          Hadith Sahiah Bukhari Dan Muslim

-          Al-Biruni (973-1048) kajian tentang perubatan China, India dan Timur Tengah.

-          Pakar perubatan Greek terawal, Dioscsoredes menulis tentang Alga Shoushma dalam semua kajiannya.

-          Ibnu Sinna (980-1037) Bapa Perubatan Moden menulis tentang Alga Shoushma dalam buku “The Canon of Medicine” yang digelar sebagai buku perubatan yang paling hebat pernah dihasilkan di dunia sehingga hari ini.

Apakah Perbezaan Alga Shaushma Dengan Krim Lain 

 

1.        100% ekstrak organik semulajadi

2.        Dikaji secara saintifik dan ujian klinikal oleh saintis dan doktor.

3.        Sejarah kegunaan lebih dari 3000 tahun.

4.        Bukti biokimia dan nilai perubatan diwartakan

5.        Alga Shaushma mempunyai PATENT kajian penyelidikan di USA.

6.        Tercatat dalam kitab perubatan utama.

7.        Pelembab semulajadi untuk zakar dan faraj

8.        Meningkatkan sensasi berahi dan memelihara kesihatan zakar dan faraj.

9.        Seks masa pra menopause tidak menyakitkan.

10.     Tanpa kimia, krim, alcohol, pewarna dan pewangi.

11.     Selamat dimakan atau diminum

12.     Selamat digunakan setiap hari.

13.     Sebotol Alga Shoushma boleh digunakan selama 3 bulan.

14.     Bebas dari kesan sampingan.

Artikel Mastika 

DARA SEMULA SELEPAS BERSALIN
"Kenapa ni? Dah pukul 7.00 malam berlingkar macam sawa kenyang," separuh memekik suara suaminya memecah kesunyian. Kemudian terdengar Aman merungut-rungut seperti keli di bawah banir. Luar biasa rungutannya, lalu Rozi teringat keluhan suaminya pagi tadi.

"Entahlah bang! Anak dah ramai agaknya, taklah lagi macam dulu," jelas Rozi dengan niat bergurau.

"Kalau banyak anak sekalipun, takkan nak biar saja. Awak tak sedar diri tu semakin kecut" herdik Aman.

Tersentak Rozi. Belum pernah suaminya berkelakuan begitu selama ini. Lalu airmatanya mengalir deras. Melihat keadaan itu, Aman terus keluar bilik.
Rozi bungkam. Perlahan-lahan dia muhasabah dirinya. Dia sedar 'keinginan' nya bersama Aman menurun selepas bersalin anak kelimanya.

Dia juga sedar, berat badannya tak menentu sehingga terjejas badan menggiur yang dimilikinya. Malah sejak akhir-akhir ini Rozi menghadapi masalah kencing, diserang senggugut dan macam-macam lagi. Semua keadaan itu mendorongnaya menjadi pasif terhadap suami.

"Jom akak kenalkan dengan Dr. Norhisham. Dia ada keadah rawatan untuk orang perempuan," ajak Zanariah, rakannya yang telah begitu lama mengamalkan rawatan terapi alga.

"Boleh juga, saya dah jemu dengan bermacam-macam vitamin, jamu dan krim tradisional," keluh Rozi.

Keesokannya, Rozi ke Pusat Rawatan CVT, Dr. Norhisham. Perbincangan selama hampir satu jam mengukuhkan keyakinan Rozi untuk mencuba minyak alga hasil usaha doktor itu.

Malam itu selepas mandi, Rozi menuangkan setitik minyak alga di hujung jari telunjuknya lalu disapukan, ditempat yang diajarkan. Kemudian setitik lagi diletakkan di bawah lidah.

Setelah tiga tahun mengamalkannya, Rozi dapat semula bentuk badan seperti yang diinginkan, malah, kata suaminya lebih menggiurkan.

Soal keinginan tidak perlu dipertikaikan, setiap malam baginya adalah malam pertama. Minyak yang sepatutnya disapukan di bahagian 'itu' juga digunakan mengurut payu daranya.

Kini walaupun mempunyai tujuh orang cahaya mata, bentuk badan Rozi masih montok. Dan paling utama dia kembali 'dara' setiap kali lepas bersalin.
Menurut Dr. Norhisham Wahab, Pengasas Alga Natural Therapy masalah yang dialami olehy Rozi bukan sekadar hilang keinginan tapi banyak lagi, semuanya berkait rapat dengan seks.

"Segala penyakit wanita seperti kanser rahim, payu dara, migrain, gastrik dan pelupa ada kaitan dengan masalah kesuburan.

Bila sebut kesuburan ia mesti ada kaitan dengan seksual. Keadaan itu menganggu keseimbangan hormon melatonin yang mengawal perasaan kasih sayang, cinta, keseronokan dan keinginan seksual," kata Dr. Norhisham yang menemui satu keadah merawat penyakit melalui kegiatan seksual dengan hanya menggunakan alga - sejenis rumpai laut.

Tambah Dr. Norhisham lagi, mungkin ramai yang tidak percaya rawatan kepada penyakit wanita adalah berpunca daripada alat kelaminnya. Manakala untuk merawatnya juga perlu dimulakan di situ kerana wanita mempunyai tujuh kali ganda deria rangsangan seks berbanding lelaki.

"Hormon melatonin yang mengawal keinginan, keseronokan, kegembiraan, kasih sayang dan berahi akan aktif jika dirangsang. Hanya dengan menyapu minyak alga, rangsangan akan sampai ke otak yang akan menyeimbangkan hormon.

"Bagi yang tiada masalah, minyak alga ini boleh digunakan sebagai antiseptik untuk membersih dan menghilangkan bau, menghalang jangkitan kulat serta kegatalan," kata Dr. Norhisham.

Dr. Norhisham menambah, gabungan ekstrak alga yang diperolehi di perairan Perancis, Shousma (habatussauda) dan kamasutra sejenis herba dari India adalah rahsia mengembalikan kebahagian rumah tangga.

"Alga adalah makanan kesihatan yang bukan saja untuk mengembalikan keharmonian rumah tangga, mengetatkan yang longgar, tapi juga dijadikan ubat seperti kaser rahim, payu dara, keputihan, senggugut, melangsingkan badan, awet muda dan membentuk kembali pinggul dan payu dara.

Ia lebih daripada kacip fatimah, manjakani atau akar kayu kerana khasiatnya boleh dikongsi bersama suami. Malah Alga lebih hebat dari itu, kerana kesannya segera. Hari ini pakai, esok sudah dapat dirasai perubahannya. kalau longar akan kembali tegang, yang dingin akan hangat semula," kata Prof Dr Sir Norhisham Wahab.

Ulangi nostalgia "malam pertama' anda bersama, jangan sampai tak 'kesampaian' lagi!

'Kebahagian Seksual Penawar Segala Penyakit' 

 

Berita Harian - Ruangan Seks & Perkahwinan
'Kebahagian Seksual Penawar Segala Penyakit' - Dr Norhisham

Oleh Zainora Zakaria
Perasaan kasih sayang adalah satu anugerah Allah yang tidak ternilai. Salah satu faktor utama yang menyuburkan kasih sayang adalah melalui hubungan seksual pasangan suami isteri. Hubungan seksual suami isteri yang disertai dengan perasaan kasih sayang juga adalah juga suatu rawatan semulajadi yang sediada dalam diri untuk kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual, demikian menurut Dr. Norhisham Wahab pakar pengamal perubatan 'Gelombang dan Warna' (Colour Vibration Therapy).
Kepuasan seks yang dinikmati oleh setiap pasangan ternyata mempunyai satu keajaiban dalaman seseorang. Ia mampu menghindari masalah tekanan, sakit kepala, marah, malah memberikan keceriaan dan penampilan serta rahsia awet muda.
Ketidakpuasan dalam hubungan seksual mendatangkan pelbagai masalah kesihatan seperti tekanan perasaan, kemurungan, kedinginan, sukar tidur, mudah marah, migraine, kelesuan, tiada mood dan secara tidak langsung memberi kesan negatif terhadap kasih sayang serta kebahagiaan sesebuah rumah tangga.
Dari sudut psikologi, anak yang lahir hasil hubungan suami isteri yang tidak disertai perasaan kasih sayang akan mewarisi nilai-nilai negatif seperti tidak menghormati dan mengasihi ibubapanya.
Justeru itu hubungan seksual antara suami isteri jangan diambil mudah atau dilakukan kerana terpaksa disebabkan bebanan tanggungjawab sebagai suami atau isteri.
"Jika salah saorang mempunyai masalah, pupuk dan rawatlah diri anda untuk menerima kenikmatan hubungan seks dengan tahap maksima kerana melalui hubungan seks anda akan menikmati kebahagian rumah tangga yang sebenarnya" kata Dr Norhisham.
Selain suami yang banyak memainkan peranan untuk membangkitkan ghairah, isteri juga turut berperanan menentukan kebahagian rumah tangga. Bukan sahaja bijak menguruskan rumah dan mendidik anak, isteri juga perlu bijak memikat suami melalui hubungan seksual dengan rangsangan yang mampu membangkitkan ghairah dan memberikan kepuasan kepada suami.
"Hubungan seks adalah kepuasan yang cukup unik bagi setiap pasangan suami isteri. Faraj dan zakar adalah bahagian organ manusia yan mudah sensitif dan terangsang. Namun jika gagal, seks menjadi hampa dan pasti ada yang kecewa dengannya malah menyakitkan wanita serta menghantui perasaan kedua pasangan untuk mengulanginya" katanya lagi yang berpendapat seks bukanlah sesuatu yang menyakitkan jika suami dan isteri tahu peranan masing-masing dalam melakukan hubungan seks.
 Tubuh sihat dengan melakukan seks.

Menurut Dr. Nirhisham, dengan melakukan seks dan ketika mencapai kenikmatan yang diingini oleh pasangan, ia adalah satu cara untuk melahirkan tubuh yang sihat. "Dalam badan kita terdapat bermacam 'racun' yang tidak diperlukan oleh badan. Justeru itu apabila melakukan seks baik wanita atau lelaki mereka akan menggunakan segala tenaga dalam badan ketika ingin mencapai klimaks. Jadi tenaga yang 'dibuang' itu secara tidak langsung telah membuang segala bahan dalam badan yang tidak diperlukan. Oleh itu selepas sahaja selesai melakukan hubungan seks, kita akan mendapati sakit kepala atau rasa tidak puashati atau tekanan tidak ada lagi. Dan bagi saya keadaan ini akan bertambah bertambah berkesan jika kedua-dua pasangan melakukannya dengan rasa penuh kasih sayang dan bukannya dalam keadaan terpaksa atau dipaksa" tegas Dr. Norhisham yang percaya kesihatan seseorang boleh dinilai daripada hubungan seksual seseorang.
Alga Love Oil memberi nafas baru kepada isteri, buat suami tersenyum selalu

Apabila sistem seksual seorang wanita terganggu atau tidak stabil kerana faktor pemakanan, penjagaan kebersihan dan sebagainya, berkemungkinan besar sistem seksual lelaki akan turut mengalami gangguan, seterusnya menjejaskan hubungan seksual kedua-duanya. Oleh itu, setiap wanita perlu memastikan sistem seksualnya berfungsi dengan baik agar masalah kesihatan kedua-dua pihak dapat diatasi.
Kahadiran Alga Love Oil dengan ekstraks asli 100% alga (sejenis rumpai dasar laut yang dipertenagakan denga rakaman gelombang infrasonik - menyamai gelombang di bahagian kelenjar pineal dalam otak) dapat membantu memulihkan dan meningkatkan kepekaan sel-sel saraf di bahagian alat kelamin supaya tidak merosot dengan peningkatan usia.
Produk yang berkonsepkan kesihatan melalui seksual ini adalah yang pertama di Dunia seumpamanya dan bakal menjadi pilihan utama pengguna di Malaysia untuk meningkatkan sistem immuniti, mengatasi tekanan emosi, haid tidak menentu, senggugut, keputihan, kelesuan, tekanan darah tidak normal, imsonia, memlihara rambut dan sebagainya. Ia juga berupaya membantu membaikpulih hormon kesuburan bagi membantu pasangan yang masih tidak mempunyai anak atau anak yang lahir selalu mengalami kecacatan.
Inilah hakikat kesuburan pada wanita. Adalah tidak wajar untuk terus mempersalahkan lelaki kerana kromosom XY yang dimilikinya hanya untuk menentukan jenis jantina bayi.
Selagi formula rawatan kesuburan hormon tiruan yang anda amalkan tidak dapat merangsang sistem kelenjar pineal, maka selagi itulah anda tetap tidak berjaya untuk tujuan tersebut.
Kelenjar pineal adalah terletaknya rahsia mahkota kesuburan pada wanita. Formula ciptaan terbaru ini dengan teknologi tercanggih merakam gelombang spiritual bunga-bungaan dapat merangsang kelenjar pineal

1 ulasan: